середу, 20 квітня 2016 р.

Важливий вибір

Цього року я абітурієнт. Звісно є певна радість щодо початку нового етапу в моєму житті...але все ж нервуюсь...
А якщо ВУЗ не сподобається?
А якщо не зможу пристосуватись?
Мене ж не забудуть мої друзі, якщо я буду далеко...?
А де взяти гроші на їжу, житло, одяг...?
Паніка....невпевненість...нерви...переживання...Познайомтесь- вірні друзі абітурієнта!
Чому? звідки в нас ще маленьких і недосвідчених може бути страх?! Знаєте, ми боїмось обрати те, що буде нікому непотрібним...боїмося засмутити тих, хто так багато вкладає в нас...МИ БОЇМОСЯ!
Та насправді в мене дещо інше ставлення до цього всього!
Вище я написала те, що зараз звично чути, але в мене цього нема. Моє життя дещо відрізняється від життя більшості абітурієнтів. Я вже зробила свій вибір! І це стосується не лише навчання, роботи, кар'єри. Мій вибір дає мені впевненість в більшому: Я НІКОЛИ НЕ БУДУ САМА, МЕНЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ, ХТО МОЖЕ ВСЕ! Мій вибір - Бог! Так! Я обрала щасливе майбутнє і не важливо, ким я працюватиму! Бог вже має план для мене і я довіряю Йому!
Сьогодні я більше , ніж просто "абітурієнт". Я дочка Творця! І ніщо це не змінить!
І я обрала професію вчителя тому, що в моєму житті є прекрасний Педагог - Ісус. І я хочу познайомити з ним таких же підлітків як я!
Гарного дня)

Немає коментарів:

Дописати коментар